Eliff3527 Masallah Allah esirgesin☺️ Kolay gecti ama demi soylendigi kadar muayene zor olmuyor. Evet biliyorum benim yegenimi 4300 gr dogurtmustu ama ikinci gebeligiydi ablamin. Bu ilk gebelik o yuzden riske atmak istememistir. Hem acilmanda yokmus o yuzden onceden bilgilendirmistir banada olasi durumlari soylemisti. Saglikli dogsunda sezeryan normal onemli degil. Dediklerini yap sende ben uyguluyorum bakalim ne zaman gelecek diye merakla bekliyorum sadece kafam biraz karisik ben 39-40 hafta arasi bekliyordum bu haftalarda beklemiyordum ama kismet herhalde 🤷🏼♀️ Bence seninde olur haftaya kadar acilman belki daha erken ,cunku bebeginde dönmüs cok sukur 😌