Çok yoğun bir şekilde mantar oldum henüz daha doktora gidemedim. Sanırım fitil veya ilaç vericek bebeğe bir zararı olur mu , bunu çok sık yaşıyorum hamile kalmadan önce de çok başıma geldi kişisel temizliğime de çok önem veriyorum ama acaba neden oluyor😒😒 3,4 sene önce roaccutane kullanmıştım akneler için . Doktor onun florayı bozmuş olabilceğini söyledi ama bilmiyorum . Evde yapabilceğim bir yöntem var mı kızlar ?