Kızlar ben 8+0 haftalığım normalde bulantı kusma vs fazla olmuyordu sadece baş dönmesi oluyordu bide göğüslere hassasiyet oluyordu ama bu iki gündür hiç bi şikayetim yok dikkatimi çekti sadece uyuma isteği ve yorgunluk var başka bişey yok telaş yaptım biraz acaba bi sıkıntı olur mu?