Ebruaydn Tuana333 benim düşüğüm değilde kalbi durmuştu o yüzden doğuma kadar kullanacaksın dedi doktorum farklı olabiliyor genetik test sonucuna gire söylüyorlar sanırım..
Handan28 Tuana333 bende üç kuşak var kan uyuşmazlığı annem babam kayınvalidem kayınpederim eşim ve ben bize doktor bundan olur dedi iki düşük yaptım sonda genetiğe gittim orda çöktü sadece hap yeterli dedi hemotolop ama doktorum Sema Ovalı riske atmadı iğne kullanıcaz dedi aynı zamanda progestan da kullanıyorum
Tuana333 Handan28 gebeliğin sonuna kadarmi kullanacaksınız? Bana sonradan bırakacağız dedi ama ben bırakmak istemiyorum
Ebru222 Bende kullanıyorum. 2 dusugum( kalbi duruyordu bebeklerimin düşük olmuyordu ) var 3 gebelik. Ayriyetten kan uyuşmazlığı var. Oksapar 0.4 kullanıyorum 28 haftada da kan uyuşmazlığı için test yapıp iğne vurdurmayi düşünüyorum. 24+2 haftaligiz.
Bgmky Handan28 aspirin bende kullandım ama sonra 13. Haftada kanama alanı oluştu rahmimde doktor onu kesti. Şuan sadece iğne yapıyorum