Busramd ben orada dogum yaptım 10 yıl önce bır sıkıntı yoktu ama şu an tercihlerım arasında olan bır hastane degıl..ama gıdecek olsaydım kesınlıkle çamlıca erdem adalet hanıma gıderdım.zaten aklıma takılan baz sorulardan içimin rahat etmesi için kendısıne son zamanlarımda tek muayene için gidecem kısmetse