Canim benim ilk gebeliğim kalbi durmus ondan kurtaj oldum ikinci gebeligim bos gebelikmis bu ikisini tedavi gorerek kaldim dr korunun test. Vs yapicam dedi 3 ay korunmamizi soyledi 3. Ayda kendiliginden bir kacakla ☺️ Hamile kaldim tedavisiz kan pihtilasmasi icin igne verdiler onu kullaniyorum ve 33 haftaligim hayirlisiyla kasim sonu dunyaya gelecek sen gonlunu ferah tut kafana takma moral cok onemli rabbim kimsenin yuzunu yerde birakmaz 🙏🏻🙏🏻☺️