Burcuclk Edadncl55 memnunlar bi tanesi 2 çocuğunu orda doğurdu diğeri 3 çocuğunu muhabbet hanım dı galiba doktorları benim doktorum Avcılar Hospitalda çalışıyor nasip olursa inş bende orda dogum yapıcam gibime geliyor