Sol elimin üzerinde bugün minik minik kabarcıklar oluştu ve çok kaşıntı var. Hamilelikte böyle bir şey yaşayan var mı ? Sebebi ne olabilir ? İnternette karaciğer ile ilgili bir problem olabilir diye yazıyor ama pazartesi hemen doktora gidicem. Yaşayan varsa paylaşabilir mi ?