Kızlar 40 ci haftamdayim. Doğuma dair hiç bir belirtim yoktu. Bu akşam çıktık annemle 1 saat yürüyüş yapyik geldik duşa soktu keseledi sıcak suyla iyice yikadi( ah bu anneler olmazsa🌸) sonra kalın giydirdi corap giydirdi şimdi soba yaktı sirtimi dayadim tabi yürüyüşte hafif sancılar girdi karnıma duşta da girdi. Şimdi durdu biraz ama arada vuruyo gibi 🤭 Ah ah neler yaptım şu normal doğum için bakalım inşallah bu gece iyi gelir bu doğururum 🙈😄😄