O707 neden dedim Doktora,
?şunu söyledi sadece ,bazı bünyelerde o ters tepki yapıyor uzun süre uyuşukluk ve aşırı baş ağrısı oluyor benim gördüğüm hastalarda bu şekilde oldu dedi bana kalsa genel daha iyi dedi ,bazı kadınlar o sırada stres yapıyormuş kalp atışları hızlanıyormuş heyecandan ve nefes problemleri oluyor dayanamayıp kimisi genel de istiyor dedi .bide ameliyat anestezi ekibiyle konuşmak lazım istersen onlar da bazen duruma göre karar veriyor dedi .ben ilkini genel oldum memnundum yani çok çok kısa bir sürede ayıldım emzirdim hemen .ayaga kalkmamda bi problem de olmadı inşallah 2. de güzel geçer tek korkum bu her ameliyat bir olmuyor .