Sera34 Bsraytkn molfix pure soft 92 adetli 1 numara yeterli bence ben bundan aldım ve gayet iyi zaten yenı dogan bebeklerin çok sık değişiliyor
Serifeisitmir Bsraytkn canım ben hem 1 numara hem 2 numara aldım kilo olarak olur mu bilemedigim için birde markaya göre değişiyormuş
theAna Ben sleepy 1 numara aldım. Yeni doğan yazıyordu inşallah olur 🤦🏻 kiloya göre de değişiyor sanırım
ipek-smr theAna canım sleepy ninkiyse en uygunu 2 numara oluyor çünkü sleepy markasının 1 numarası aşırı derecede küçük oluyor prematüre bebeklere oluyor 1 numara
theAna ipek-smr ilk yanlışlıkla premature olanını almışım sonra 1 numaraya değiştirdik. Az sayıda zaten doğunca olmazsa olanını alırız artık kilosuna göre. Teşekkür ederim 🌼
Mehtap74 Bsraytkn 39 günlüğüz sleepy 1 numara kullanıyoruz. Okadar da küçük değil. Molfix 1 numara almıştım 3. Gün pişik yaptı. Bezi stoklama yapmayın. Bir paket alıp deneyin ona göre alırsınız sonra
Deletedmom379 theAna sleepy 2 aldım 420 tane sere serpe kullanmak için baby turco 1 ve 3 de var denemelik almıştım az adet bakabilirsiniz. https://hizliresim.com/Ree1Qc
Deletedmom379 theAna bi hanımefendi ile konuştum 420 adet fazla geldi mi diye. Uygulamanın altına yorum atmıştım. İnstagramdan sordum. 6 kiloya kadar kullandım yetti dedi bitirdiğini söyledi. İlk doğunca kilo kaybı oluyor tekrar 6 ya gelmesi iki ayı buluyormuş. Buradan yola çıkabilirsiniz.
Eliffk Kesinlikle fazla almanı tavsiye etmem markayı deneyimle amacıyla az al. Hem bebeklerin hızlı büyüme atakları oluyor bez küçülür hemde bebeğin teni her bezi sevmiyor marka değiştirmek zorunda kalabilirsin
Beyzabyk Ben sleepy 80 tane 1 numara aldım diğerini 2 numara olarak aldım sleepy bir numara fazla kullanılmıyormuş en fazla 3 hafta diyolar o da bebeğin kilosuna bağlı
Durukusunannesi Bsraytkn baby turco doğadan aldım hem 1 numara hem 2 numara stok yapmadım ama pişik yapar diye