hamisanne33 Kızlar 5gun önce amniyosentez yapıldı.ilk günler ağrı pek olmadi ama 2gundur iğnenin olduğu yerler şancı şeklinde ağrı giriyor .korkuyorum acaba enfeksiyon falanmı kaptı ici.boyle bu durumu yaşayan olupta geçtimi nekadar sürdü ağrı kac gün mesela
htcedgn hamisanne33 benim 3 gün ağrım olmuştu. antibiyotik ve ağrı kesici yazdı doktorum. Onları kullandım ve 3 gün yattım.
hamisanne33 htcedgn benim ilk günler çok agrım olmadi ama 2gundur bi ağrı giriyor normal mi bilmiyorum
hamisanne33 htcedgn sibel ozler e yaptirdik cnm konusmustuk daha önce sizinle.cok iyi bi doktor gerçekten korktuğum gb olmadi kan alinirken ki aci kadar bişeydi. basit bi islem ve doktor çok korkuyordum o an doktor sözleriyle moral verdi