KaderGlserinOk Hanımlar genesiste doğum yapan var mı? Hastahaneyle ilgili tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Ben doktor Mahmut Bey’e gidiyorum daha iyi dediğiniz doktor var mı? Son olarak Doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı!
gulistanm KaderGlserinOk ben fatma hanima gidiyorum ucreti 1250 henuz dogum yapmadm ama doktorumdan cok memnunum 😊
Pinarsalih KaderGlserinOk bende Mahmut beye gidiyorum bi arkadaşın eşi Doğum yapmıştı Mahmut bey de çok memnun kalmış ve sezeryanla normal Doğum fiyatı aynı demişti 2700müş sanırım