Merhaba hanımlar 35+3 günlük hamileyim bir haftadıŕ şiddetli oksuruyorum gogus altim la karnimin ustu agrimaya basladi ve iki gundur bebegim kaskatı kesildi karnım iki gündür cok sert bebegimin hareketlerini hisetmiyorum yemekte yedim tatlida yedim.hicbir degisiklik olmadi pazartesi randevum var durum boyle olunca korktum bnde benimle ayni durumu yasayan varmi dogum haftalarina yaklastigi icinmi boyle oluyo canim cok skldi yeri mi daraldi yoksa biseymi oldu sizce napmaliyim normalmi yasadigim