Meryem344 Merhabalar arkadaşlar acil birşey sormak istiyorum Serklaj olalı 20 gün oluyor lekelenme gibi kanamam oluyor tam kan rengi diyemem pembe yaşayan var mı acaba
Umutluuu Meryem344 bana doktorum ilk 1hafta 10 gün lekelenme olabiliyo korkma demişti ama 20 gün oldu diyosunuz bi doktorunuza danışın bence.
Arzumm_35 Meryem344 ben de serklaj oldum ama progestoran kullanıyorum ondan dolayı akıntı yaşıyorum siz bişey kullanıyormusunuz
Nimesay1 Meryem344 Enfeksiyon kaynaklı olabilir ihmal etmeyin acile gidin.Haftanız erken daha kısalma açılma olmasın.
shnd-01 Ben daha önce yaşadım bi doktora görünsen iyi olur enfeksiyon kaynaklı kanama olabiliyor . Ama özellikle serklajda kanama hiç istemiyoruz demişti doktorum bana
Sedazzz İlknur iki gün oldu bende sulu kan gibi bı kaç kez geldi sonra durdu dikis kaynaklı dedi doktor ama kanamayı takip et artarsa geçmese bildir demişti benim ertesi gün geçti doktorunuzla irtibata geçin bı sorun vaar belliki