MehtapAhmet Arkadaşlar yarın anne yanı beşik bakmaya gideceğiz ankarada oturuyorum sizler nerden aldınız sağlam kullanışlı çokta küçük olmayan bir model istiyorum tecrübelerinizi bekliyorum 😇
Ozdmrkbraa MehtapAhmet ben park beşik aldım ilk bebeğim olacak uzun süreli kullanımı olsun hem de belki ilerde kardeşi olursa ona da kullanabileyim diye Kraft Calipso aldım şu an indirim de 1199₺ bide oturma odasında içinde dursun diye sepet beşik bakıyorum 150₺ ye buldum onu alacam inşallah
Serifeisitmir MehtapAhmet canım fiyatı uygun bir şey bakıyorsan kesinlikle sitelere gitme boşa vakit harcama çok pahalı orda ama babymall mini city civile falan bak istersen diğer mağazalara bakmadım ama civildeki güzel
Esraaelisa1 MehtapAhmet ben trendyoldan aldım 1.5 yaşına kadar yatabilir içinde büyük beşik çok yer kaplıyor diye odasını yaptım dolabı v.s var lakin büyük beşik alıp odasına koysam 4 yaşına kadar falan benimle yatacağı için odasına 4 yaşına geldiğinde yatak almayı düşünüyorum
MehtapAhmet Ozdmrkbraa Söylediğiniz modele baktım güzel görünüyo ama park yataklar bana çok derin geliyo nedense sanki bebeğe hemen ulaşamıycakmışım gibi 😂
Serifeisitmir Ozdmrkbraa canım 150 liraya nerde buldun sepet beşik bende düşünüyorum da 500 den aşağı bulamadım bakayım bende
26_26_26ggg MehtapAhmet bende hepsi buradadan aldım 700 TL ye geldi ahşap hemde anne yanı oluyor 60×120 küçücükte bi dolap aldım trendyoldan 600 TL ye . Zaten büyüyünce oda yapıcaz diye şimdilik çok masraf etmedik
MehtapAhmet 26_26_26ggg Bende aynı şekilde düşünüyorum canım zaten kış bebeği benimki yanımda büyüsün ilerde kendi tercihinden oda yaparız 😇 resmi varmı beşiğinizin
Eda-gnbkn MehtapAhmet bende Meltem smartdan altım anne yanı mondo olarak geçiyor ismi oda yapmayacağın için büyük tercih ettim en az 3 yaşına kadar kullanılabilir 😊
Mrvteacher Cemrenur ben de vivenseden sipariş verdim de daha kargoya verilmedi kaç günde geldi ulaştı elinize
Ozdmrkbraa Serifeisitmir ahşap sepet beşik değil benim bulduğum hepsiburada da var Trendyol da da var
Fatma3447 Serifeisitmir ben letgodan 300 aldım gayet çok temiz zaten bebeğim ilk olacağı için yanımdan ayıramam büyük beşik alanlar nedense sonradan pişman oluyorlar
Cemrenur MehtapAhmet canım kurmadık daha parcalarinin kalitesi sağlamlığı çok iyi yarın ya da diğer gün kurarız büyük ihtimalle. Resim atarım o zaman 🌸
Eda-gnbkn MehtapAhmet hayır buradaki mağazalarından aldım ama nette de var aynısı ☺️ Resim atamıyorum ki bilsem atardım size 🤣
esengl_ 26_26_26ggg bende bundan almayı düşünüyorum karyola diye geçiyor sanırım sallanma ve kademe özelliği var mı acaba
neslii35 26_26_26ggg merhaba, çok beğendimm bende bu beşikten bakıyorum hepsiburada da ama bütün satıcılara güven olmuyor siz hangi satıcıdan aldınız acaba
Momtobe54 MehtapAhmet ben oda yapacağım için kiwi sleeper aldım özelliklerine bakabilirsiniz internetten baya bi özelliği var kapanabiliyor vs ☺️
Deletedmom54 Momtobe54 ayakları sağlam değil falan yazmışlar öyle mi gerçekten ben de baktım da o urune