Sureyya_ Ne gelen var ne giden.. 😅😅 Post açayım da dogurayim inşallah bugun umarim ise yarar yeterrrr 😅😅 40 haftayı bekleyemem valla çatlarım hem mecazen hem gerçekten çatlarım daha ne kadar sisebilirim ki😅😅
Sureyya_ UmayDuruMom kesin sizinki de kız bu sene kızlar gelmek bilmiyor merak ettikçe daha çok kalıyorlar içerde off ama kolunu, bacağını hissediyorum dişlerim kamasiyor çıkta yiyelim o kolu bacağı yeter annecim 🙊🙊
UmayDuruMom Sureyya_ evet kız ve şuan felaket ağrı var rahmimde birşeyler batıyor şimşek çakıyor bildiğin inşallah kendini doğuma hazırlıyordur yürüyemiyorum bile 😀