Pembeli Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 32. Haftada bebek doğum pozisyonundayken şimdi başı yukarıda dedi doktorum dönme ihtimali var dedi benim gibi olup sonra dan doğum pozisyonuna geçen var mı