Fsbebek 60×120 kademeli beşik almayı düşünüyordum ama nedense 50×90 kademeli bir beşik aldım, 😄. Ne kadar kullanılır bilmiyorum ama çok gerekirse daha sonra uygun fiyatlı bir park yatak alırım. Odaya dolap vs alacağım için takım olması açısından yatagini da aldım. Zaten bir süre odada yatmayacagi için odaya beşik almak mantıklı gelmedi. Bir de montessoriler alçak olduğu için güvenlik acısından sorun olacağını sanmıyorum. Pierre cardin in alessi modelini aldım. Şimdilik memnunum