Merhabalar, benim içime sinmiyor bu ana kucağı çocuk iki büklüm oluyormuş gibi geliyor bana. O yüzden bizimkide Allahın izniyle inşallah kışa denk geliyor port bebe aldım. Biraz büyüdüğünde oturabilir düzeye geldiğinde büyük oto koltuğu alıp arabaya koymayı düşünüyorum.