Burcuozkan Merhaba ilknur hanıma gidiyordunuz sanırım,doğum yaptınız mı? Hastane,ebe ve hemşireler hakkındaki görüşlerinizi öğrenmek isterim.
Ben de size İstanbulun en iyi hekimlerinden olan Ömer saltanı tavsiye ederim. Bahçeşehirde özel kliniği var,aynı zamanda fitoterapist,homeopat ve beslenme uzmanı. Sayesinde ilaçsız atlatıyoruz hastalıkları. Mükemmel bir doktor.