Arkadaşlar erken doğum yaptım 34 haftalık. Doktorumuz premature oldugu için 2 saatte bir uyandır emzir dedi. Başlarda zor uyandırıyordum. Şimdi 1 aylık olduk. Mamayı alınca 2 saatten fazla uyuyabiliyor. Uyandırmaya çalışıyorum kalkmıyor. Ama kendi acıkınca aglayarak uyanıyor. Sizce zorla uyandırmalımıyım yoksa artık kendinin uyanmasına mı bırakmalıyım? Pazartesi doktora da soracağım. Sizce peki?