gamzeyildirim_ Cinsiyet tahmini yapan arkadaşlar varsa miniğimin cinsiyetini merak ediyoruz, kalp atışı 140 ve üzeriyse kız diye bir yazı okudum kalp atışı 140 üzeri ama aranızda bu yöntemi doğru çıkan var mı