Arkadaşlar daha önce forumda sormuştum böyle bir sorunu olan ve normal doğum yapmak isteyenler ne yaptı diye. Kadın doğum uzmanım yakma kararı aldı ve 2 Gün önce lokal anestezi ile lezyonlar yakıldı. Zor değildi. Böyle bir sorun yaşayan varsa bilgi vermek istedim benim canım çok sıkılmıştı. Kendinize iyi bakın 👋