353 canım şu anda bebeğin var mı. varsa çokk sevindim,yoksa da allah nasip etsin hepimize. Bende 5 seneliik evliiyim,2 düşüğüm var.hepsine normal şekilde hamile kaldım.İlaç vs hiçbişey kullanmadım. Pıhtılaşma,kromozom vs hepsi çok temiz ama ikinci düşükten sonra 1 sene oldu daha hamile kalamadım.Peki neler yaptınız sperm hareketliliğini arttırmak için