Kızlar ben bugün 3 dolgu yaptırdım. İki kadın doğum doktoruna danışarak yaptırdım ama Yinede tedirginim haftaya 2 tane daha yaptırmam gerekiyor ve 1 20lik diş çekimi 😬 bana kalsa ben doğumdan sonra yaptırırdım ama eşim diş konusunda çok takıntılı daha çok çürümeden ufakta olsa çürüklerimi yaptırmamı temizletmemi istiyor kadın dogım doktorlarında sakıncalı demediği için yaptırmak zorunda kaldım. Benim gibi dolgu yaptıran diş çektiren var mı bu konu halkında bilginiz fikirlerinizi yazarsanız sevinirim 🌸 bu arada 19+5 günlük gebeyim.