Twinsmomm01 Kızlar afedersiniz ama karnımın içi gaz dolu patlıcak gibiyim gaz için ne yapabilirim rezene iyi geliyo diyorlar ama hamilelikte içilirmi yada baska ne iyi gelir lütfen yardım edin patlıcam 😁😁😁😁🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ozdmrkbraa Twinsmomm01 ya bende de aynı sıkıntı olduğundan mıdır nedir üç gündür bu postları çok görür oldum hatta bugün bende açtım bi arkadaş rezeneyi önerdi onu içecem inşallah üç gündür sabahları iki büklüm sancıyla kalkıyorum çok affedersin tuvalete gitsem de rahatlayamıyorum çok sinir bozucu bi durum
ZehraM2 Twinsmomm01 rezene içim nescafe kefir şahsen deniyorum aklıma ne gelirse aynı sorun bende de var doğurunca geçecek sanırım düzelmiyor çünkü ama duyduğum herşeyi deniyorum🙈🙈🙈
Cheerfulmom Twinsmomm01 ayaklarının altına sıcak su torbası koy ayaklarını kaldır indir. Ara sıra da çok uzun olmamak şartıyla beline koy sonra bir sağa bir sola dön o kadar iyi geliyor rezenede içebilirsin bunları yaparken.
SeldaSngl Doktora sormuştum bitki çayı olarak ıhlamur ve rezene içebilirsin demişti . 23 haftalığım gaz problemi yüzünden rezeneyi neredeyse hergün içiyorum
Twinsmomm01 Ozdmrkbraa bende öyle çok gazım var ama afedersin çıkaramıyorum karnım balon gibi hissediyorum patlıcak gibi gergin ve gurul gurul ses 🤦🏻♀️🤦🏻♀️☹️
SeldaSngl Twinsmomm01 aktardan tane olarak alın küçük bir çezveye büyüklüğüne göre bir yemek kaşığı rezene ekleyin ve kaynar suyu koyun. 5 dk demlendikten sonra süzüp içebilirsiniz
Ozdmrkbraa Twinsmomm01ok özür dilerim ben çıkardığım halde rahatlayamıyorum kimle konuşsam hamile olsun olmasın aynı sıkıntı var muhtemelen havalardandır artık