Rbkny Kızlar en son adet tarihim 10 Eylül suan regl geçikmem var idrar test yaptım negatif cıktı bu sekilde olupta kanda pozitif ögrenen varmı acaba?
Tugceasl Rbkny en az 10 gün daha bekle çünkü psikolojik gecikmiş olabilir varsa bile biraz ilerlesin en azından
Rbkny 1pearl suan gecikmeden 6. Veya 7. Gün Bi 10gün olmasını beklesem mi acaba geç döllenme felan gibisinden durum söz konusuysa diye
afrasil Rbkny 6. 7. Günde çıkar diye düşünüyorum ama belli olmaz yinede söktürücü falan kullanmayn bence ben 8 gün sonra adet olmuştum
Rbkny Bsnjsksnnnskm kaç gün geçikmeyle ögrendiniz birde idrar testini regl geçikmesi oluncamı yaptınız
Bsnjsksnnnskm Rbkny testler negatif olduktan snra hemn sağlık ocağına kan verdim bn hamile olduğuna emindim cnku ilk defa korumadık ve ilk defa adettim gecikmişti sağlık odağındaki doktor bile kan alırken umutlu değildi ama sonuç çıkınca şaşırmıştı
Rbkny Bsnjsksnnnskm ay ne güzel ya inşallah benimde kanda cıkar haftaya Kan vericem biraz daha bekliyom diyorum