Denizsu21 Melos580 benim testimde yaptiktan 3 dakka sonra seninki gibi silik çıktı suan 11 hftalik gebeyim
Btlerva Melos580 çok hafif çizgi var gibi bekle bakalım canım adetin geçerse yine yaparsın hayırlı haberler alırsın inşAllah 🤲🏻
3_prenses_annesi Melos580 pzrtsi kan ver canım en iyisi o bunda var gbi duruyor beta na baktır ilerleyişine bak
bltern1 Melos580 çok silik hayalet çizgi var bence pozitif yarın sabah ilk idrarla tekrar yap yapabilirsen yada test aldığın zaman sabah uyanınca yap bence pozitif çünkü çok silik bi çizgi var ben sanki pozitif gibi hissettim Allah gönlüne göre versin 😊😊😊🙏