Gunsss Merhaba kızlar, 10 gün önce doğum yaptım. Emzirirken sürekli terleyip soğumaktan boynum tutuldu göğüs kafesim çok ağrıyor, süte geçmeyen çözüm yollarınıza talibim. Sıcak havluyu sürekli kullanıyorum.
yumukeller Gunsss 12 gün önce doğum yaptım aynı dert bendede var. Boynum ve belim tutuldu resmen bende bekleyeyim burda. Allah yardımcımiz olsun şifa versin inşallah 😊🤲
Buketars Gunsss emzirdiğin için yapılacak pek bşy yok ama bi doktora git belki bebeğe etkisi olmayan bi kas gevşetici iğne falan yaparlar
Krmasl Öncelikle geçmiş olsun.Benim yengemde olmuştu bu durum o ateşlendi falan acillik oldu serum taktılar. Ve maalesef antibiyotik ve ilaç almak zorunda kaldı. Sonrasında bir hafta falan mama kullandı yiğenim ve memeui kesti. Bidaha da almadı. Ateş çıkma boyutuna gelmeden eğer denediklerinizle bile geçmezse ağrı doktora görünmeniZi tavsiye ederim belki kremle falan çözülür bişeklde fazla ilerlemeden.