Mommy093 isim konusunda kararsız kaldım kaan mı yoksa kağan mı olsun hangisi daha iyi bilemiyorum sizce
mercimeginanne Mommy093 G-Ğ: İnatçı bir kişiliğin sembolüdür. Aynı zamanda üstün olmak isterler. isimlerde harfler bence gerçekten karakteri ortaya koyuyor die düşünüyorum
Bathy21 Kaan sadece söylenme kolaylığından dolayı doğrusu ve olması gerekeni Kağan. Hatta orijinali Kagan ama o kadarına gerek yok. 🤙🏻