Ayselmira canım ben de 21 kilo aldım bacaklarım aşırı kalınlaşmıştı ama doğumdan sonra ben neredeyse hergün enaz yarım saat 45dk bazı günler 1saat koşu bandında yürüyüş yaptım (ikinci el Bi koşu bandı aldım çok uyguna benim için işlevi önemli görüntüsü değil dedim .) hep aynı seviyede değil iki dk koştum 3dk yavaş yürüdüm 10dk tempolu yürüdüm böyle böyle 2-3ayda gözle görülür Bi incelme sağlamıştım.şimdi tekrar hamileyim aynı şekilde yapıcam doğumdan sonra. Tabi düzenli beslenmekte önemli bol su içmek falan. Yemek konusunda çok kasmadım ama iyi spor yapmıştım. Faydasını mutlaka görürsün