ygmurnuuur Kızlar selam dünden beri boğazlarım çok acıyor kendimi çok halsiz hissediyorum ama atesim yok napayım ne içeyim yardımcı olurmusunuz🥺
bburcu ygmurnuuur her grip hastalık postuna yazıyorum zencefil bal limon sıcak su👍🏻 Hastalığa birebir ben hiç ilaç kullanmadan atlattım çok şükür 🥰
Ayseonayli4554 ygmurnuuur yaa bende 3 aynı durum ikinci günümdeyim şuanda kız kardesimden kaptım birde pencere açık olmazsa bunalıma girdiğimden soğuk aldım şuanda ıhlamur iciyorum şifa olur inşallah 😑😑
Cansiin ygmurnuuur canım bende aynıyım bol limonlu ıhlamur iç ve meyve ye bol bol biraz olsun iyi geliyor geçmiş olsun
Ozdmrkbraa bburcu evet bana da yazmıştın bildiğim halde yapmayı ihmal ettiğimi farketmiştim senin yorumunla tekrar yapmaya başlamıştım gerçekten hastalığa birebir covidken bile onu içip takviyeyle toparladım 🥰
Oglakdorukcum bburcu aynen katılıyorum zencefil bogazı açıyor hemde ama benım tavsiyem hasta olcagını hisetsen bile içmen gribe bulaşmadan tamamen yani ozaman cok etkisi oluyor grip olmadan kurtulmuş oluyon ilerletmmeek lazım
limonluchescake bburcu bburcu zencefil hamileyken tüketilebiliyor mu? Normal zamanda bende zencefil bal limonla gribi çözerdim de hamileyken cesaret edemedim. Mide sorunu falan yapar mi acaba diye