Menekse46 Fatmamuduk anladim canim hepsi saglikla dogat umarim ben ilki dusuk yaptigim icin suan böyleyim sanirim
Fatmamuduk Menekse46 Benimde ilk gebeliğim değil ki kuzu bir düşük bir kürtajım var pıhtılaşmam var şekerim var ☺️ şükür ediyorum bu haftayı gördüm diye allahtan ümit kesilmez, kötüyü çağırma hiç ☺️🙏🏻🌹
Menekse46 Gzdsrm cok saol canim benim evet moral cok onemliymis bende ilk bebegimi kaybettim bu suan 10 haftalik umarim rabbim bana bağışlar senin yavrunuda sana bağışlasın hepiniz cok iyisiniz saolun guzel anneller😍
prensesannesii_ Menekse46 bende ikili test yaptırmadım doktor ultrasonda ense kalınlığına baktı ve iyi dedi ense kalınlığı%60 65 doğru sonuç veriyor zAten dedi eğer pişman olursan dörtlü testi yaptirirsin dedi