Kızlar 10 yaşında bir oğlum var 5 yıldır hiç hamile kalamadım, hsg hormon sperm vs bütün testler yapıldı hiçbir sorun çıkmadı, bu ay aşılama yaptırmaya karar verdik. Sizlere sorum hiçbir sorun olmadığı halde uzun yıllar hamile kalamayanlar neler uyguladınız nasıl hamile kaldınız Allah aşkına bişey söyleyin bi fikir verin aşılama tavsiye edermisiniz yada ne yapmam lazım tüp için para yok şuan