Ben doğum için erkenden kendi ailemin yaşadığı yere gidiyorum eşimle birlikte, eşim biraz kalıp dönecek sonradan haftada bir gelecek arada 3 saat var, henüz 60 gün var ama erken de gelebilir ve kaldığım yerde özel klinikler var öyle çok iyi hastaneler yok ne yazık ki planlı sezaryen olacam bir de, o yüzden öncesi ve sonrasında bir süre ailemin yanında olacam ancak onlar benim nazımı çekebilir. Eşimin ailesi de bana karşı gerçekten çok iyi ama kalabalıklar ve köydeler hem ben de rahat edemem eşim de bu konuda koşullarımı önemsiyo, lohusa dönemini de ailemin yanında geçireceğim.