Kızlar selam aşırı bulantı ve kusma şikayetim var artık yemek yiyemez oldum herşeyden tiksiniyorum. Kayınvalidem doktorumun bulunduğu hastanede çalışıyor onu arayıp ilaç için doktora sormasını soyledik. Ama bulantida ilaç kullanımı sizce doğru mu yani herhangi bir zararı olur mu ya da hangi boyuta geldiğinde kullanılmalı? Ben artık gerçekten halsizlikten yattığım yerden kalkamıyorum umarım ilaç bir çözüm olur