mavisena Merhaba anneler 7. haftaya girmek üzereyim hic geçmeyen bulantı ve kusmalarım başladı. 4 gündür ne denediysem fayda etmedi. Biraz zencefil çayı iyi geliyor o da zararlı olabilir diye korkuyorum. İlac hangi asamada verilir?? Siz neler yaptınız???
Tugceasl mavisena bacım daha başındasın daha bu ne ki kaç ay sürücek 5 aylık oldum hala geçmedi bulantılarım azaldı sadace prilam Dr benim kurtarıcım oldu mutlaka doktoruna yazdır
sugarfamily mavisena bana ilk.muayenede prilam verdi ve hala kullanıyorum bence kraker vs onlardan kat kat ıyi bana hiç ıyi gekmemsiti zencefil doktoruna söylediysen vermesi lazim
Tb29 mavisena benim de 6. Haftada başlayıp 13. Haftada bitmişti. Özellikle akşama doğru yoğunlaşıyordu. 36. Haftadayım herhalde bu sürecin en zor zamanlarıydı benim için. Hiç bir şey tamamen geçirmedi ama yoğurtlu makarna cubuk kreker tarhana çorbası iyi geliyordu. Bi de doktor bulantı için hap vermişti o da biraz bastırıyordu.
Nuray23 Tugceasl cok ay da surmeyebilir ya 😂😂bende sanki hic gecmiycek gibi bulantilar yasadim benimki 5.haftada basladi ama 9. Hafta biterken bulantida bitti cok sukur. Suan 13.haftama girdim nazar degmesin yiyip iciyorum 3 kilo almisim 😊
mavisena sugarfamily banada hic iyi gelmiyor😭 erken mi diye dusundum ama dayanamiyorum ilk kontrolde isteyecegim
sugarfamily mavisena içeriği zararlı değil diye biliyorum doktorum anlatmıştı zencefil içerikli gibi bisey pek hatırlamıyorum ama ağır bi ilaç değil sorarsın yine de sen ıyi gelir çünkü o zamanlar da gerçekten bulantı kusma asla geçmiyor yani bende öyle oldu çok şeyde denedim insallah doktorun verince sana da iyi gelir 💕