baharsmom Kızlar brş gün önce normal doğum sırasinda eklemsi nöbeti gecirip sezeryana acil alindim şiödi beş güdür hastanedeyim 14/9 larin aşagisini görmüyor tansiyonuz ilaç.kullanmam haldr bana duaadermisiniz yada başina böyle bişey gelip atlatan varmi yada
Sevimli96 baharsmom geçirmedim ama ebeyim sürekli karşılaştıgımız hasta türü doğumun olmuş tansiyonlarnda zamanla tedaviyle ve senn bol yürüyüşün sağlıklı beslenmenle düzene girecektir kilolumusun?
baharsmom Sevimli96 evet hamilelikte almiştim 10 kilosu gitti aminşallah brnde atlatırım evde beni bekleyen birde kızım var 😭