Sezaryen doğum yapacağım için burada sezaryen doğum hikayelerini takip ediyorum. Ve gördüğüm bir şey var kendi isteği ile planlı sezaryen yapanlarınki kolay ve güzel geçerken son anda korkarak olanların daha zor geçiyor.
Çevremde de bu böyle.
Sizce bu doğru mu?
Bir de sormak istediğim bir şey var sezaryen olurken ben kendimde olmak istemiyorum bebek çıkmadan sakinleştirici veriliyor mu bilgisi olan var mı?