Iraz Siz de kabul etmişsiniz sorunun saçma sapan olduğunu. Bebekle yüzünüzdeki sivilcenin ne alakası var allah aşkın kanama deseniz ağrı sancı deseniz neyse de! Dalga geçmiyorum diyelim ki fikrimi söyledim bence doktora gidin diyorum gidecek misiniz ? Hayır çünkü sizde saçma olduğunu biliyorsunuz. Bu kadar evham kötü düşünce iyi değil hanfendi kendinizi boşu boşuna strese sokmayın böyle şeyler için. Benim de hamileliğimin ortalarından beri yüzüm çok kötü her tarafı kötüleşti hormonlar tavan yapıyor normal bunlar Allah başka dert vermesin.