Hafsabeyza54 A06i ilk hamileliğin mi canım. Benim ikinci bu ilkinde tam gününde olmuştu kendi ağrımla bunda hiçbir belirti yok bu gidişle suni sancıyla olcak galiba
Reyhancolakoglu Hafsabeyza54 4 kiloyu geçerse bizi normal doğumda zorlar sezryn öneririm o zaman demişti ama bakalm ne olacak 🥺 hala gelmedi benim oğlan gitgide korkuyrm 😔
Zehracik Eslem23 Reyhancolakoglu Benim kanala girmişti ama sonradan çıktı tekrar girmesi için doktorum bol bol yürüyüş yap dedi.