Mucizemmmmm doktorumun söylediği gün içerisinde 30 saniyeden fazla ve 4-5 kez kasılma oluyorsa sıkıntılı demişti. (Vajinamda herhangi bir ağrım sızım yok bu arada) Ben de 5 saniyelik bir iki kere oluyor. Doktorunuzla görüşün. Ama çokta kafayı takmayın. Beklemeyin kasılacak mı diye. Dinlenin. Kasılma olduğunda ayaktaysanız oturun, oturuyorsanız kalkın. Sağlıklı sıhhatli vaktinde dünyaya gelsin bebeklerimiz inşallah 🙏🏻