Yenianne001 Agri her zaman kanama ya da dusukle ilgili degil, benim
hic kanamam olmamisti mesela ama cok fazla agrim oldu ilk 4ay, surekli korktum ama cok sukur hicbir sorun, problem yasamadim. Bazi hamileliklerde olabiliyor lekelenme, doktor demistir zaten iliskiyi yasaklamistir, agir kaldirmamaya ozen gosterip progestan ve pruloton takviyesiyle sag salim atlatirsin sureci hic merak etme🙏🏻 Bir de stres yapmamani tavsiye ederim cunku her seyin basi maalesef stres. Allah bebegini sag salim kucagina aldigin gunleri de nasip etsin insallah 🥰