Mommm444 ben internetten yorumlarına bakarak gittim prof ve perinatoloji olmasından dolayı seçtim. Memnun kaldım herşeye tek tek baktı ilgilendi. 2 hafta sonra yine cagiriyorum hastalarımı ücretsiz şekilde yine bakıyorum tekrar inceliyorum dedi. O yüzden ben çok memnun kaldım