bilaloguzunannesi KbraAkyol palmiye hastanesi kemal kılıç doktor iyi ama hastane bakımsız odalar kötü hemşireler kendi halinde umursamaz.
gulapikk KbraAkyol palmiye hastanesi akın karaca. Hastanede gayet iyi temiz titiz doktorda mükkemel tek bir şikayeti yok 😊
KbraAkyol bilaloguzunannesi bende ilk doğumumu defne ilknur sevinçlide yaptım çok memnun kaldım normal doğumdu sadece yatağa bağladı sancı çektigim andan doğurduğum ana kadar o çok zordu devletemi gitsem diye ikincide düşünmüyor değilim açıkçası