Yanlış anlamasin kimse içimden her bildiğim duayı okudum ama eşime binbir küfür ettim özelde olsaydı o kadar acı cekmezdim çünkü doğum benm zor oldu belki özel de olsam normal olurdu tek başına iki gun acı içinde kivraninca duadan snra eşime küfür etmisligim oldu tabi içimden 😁 yani Ayetel Kürsi amenelrasulu okudum ve butub bildiğim duaları ama yanmda telefon yoktu izin yoktu oyuzden bazı dualri okuyamadım