ilkim_55 Merhabalar, 2 gündür gaz sancısı ve mide ağrısı çekiyorum. Doktorum nane limon içmemi önerdi. Salgından dolayı hastaneye gitmek istemiyorum. Evde önerebileceğiniz bir şeyler varsa, benim durumumu yaşayan varsa yazarsa sevinirim.
Heyecandorukta ilkim_55 Gaz sancısının en büyük rahatlatıcısı; sıcak bir duş ve sonrasında sıcak havlu ya da sıcak su torbasıyla kompres yapmanız, sancıyı dağıtıyor, rahatlamayı sağlıyor, ben 20 gün çektim , bu yöntem rahatlatmıştı biraz
Ozdmrkbraa ilkim_55 bende 3 gündür aynı sıkıntıyı yaşıyorum 28+3 teyim bugün aynı dertten post açtım gün içinde ince sızı oluyor ama gece bölüyorsa sancım artıyor sabah sancıyla uyanıyorum doktorum rennie duo şurup vermişti ondan içtim bi arkadaş önerdi rezene çayı çok rahatlatıyormuş eşim gelirken rezene alıp gelecek inşallah onu deneyecem nane limon bende içtim ama bi yere kadar etki etti sonra oda etmedi
ilkim_55 Heyecandorukta duş aldım ama duştan çıkınca tekrar aynısı oluyor nefesimi kesiyor resmen ağrı. Afedersiniz gaz çıkarabilsem rahatlıcakmıșım gibi hissediyorum ama çıkaramıyorum.😔
threestar Ozdmrkbraa kaynar olmadığı sürece konabilir, orta sıcaklıkta direk temas etmeden kıyafet üstünden, neden şaşırdınız ki mide ve bagırsak sonucta rahimden daha yukarda kalıyor 😅
Heyecandorukta ilkim_55 Benimde öyleydi ne çektim, eninde sonunda 2 serum ardından 1 haftalık antibiyotik tedavisiyle ancak kendime gelebildim 😬
Ozdmrkbraa ilkim_55 benim eşim geç geldiği için daha gelmedi de denyemedim de inşallah sana şifa olsun kuzum 🧚🏻
ilkim_55 Ozdmrkbraa Rabbim sizden razı olsun. Bugün çok şükür rahat bi nefes alabildim rezene fayda etti ağrım hafifledi. Çok çok teşekkür ederim. Allah’ım gönlünüzdekileri nasip etsin inşallah 🤲🏼🥰
Ozdmrkbraa threestar ben 28+3 teyim bebek artık karnım da doktor sıcak teması önermedi o yüzden şaşırdım kuzum belki önceki haftalarda normaldir bilgim yok çünkü 🐣
threestar Ozdmrkbraa anladım evet zaten sıcak temas çok iyi değil ama ısıyı ayarlayıap kullanılabilir diye biliyorum ben yoksa kışın napıcaz battaniye sıcak su torbasız🥺
ilkim_55 Heyecandorukta yaaa evet çok zor ama hastane çok sıkıntılı vakalar çok ve hijyen değil o yüzden hastane gitmek istemedim evde çözüm aramaya çalıştım. Doktorum bile çok kötü olursan eğer git dedi. Rabbim en kısa zamanda şu virüsü hastalığı def etsin inşallah 🤲🏼😔
Ozdmrkbraa threestar ben kesin ayarlayamam o ısıyı çünkü bebekten önce kaynar su koyardım o torbaya ona sarılıp yatardım 😂