TubaCanm Kızlar kusura bakmayında 9+4günlük hamilym iki gündr akıntım hafif kanamalı normal mi bu sizce
Zeliha_tufek TubaCanm kesinlikle doktora görünmelisin benzer bir durum yaşadım bir hafta istirahat ve dusuk önleyici kullanmistim her ihtimale karşı uç ay bitimine kadar.
Nurerdgn TubaCanm bulundugunuz yerde hastane falan yokmu yani tatildeyiz demissiniz ya muhakkak doktora gozukun kanama ciddi bi sorun olabilir kanama ile beraber sanci agri falan varmi varsa asla beklemeyin bence gecmis olsun
Nurerdgn TubaCanm o zaman bir an once kendi doktoruna gitmeye bak yani Allah korusun ciddi bisey olur gecmis olsun Allahim esirgesin bebisini
Rabia88 TubaCanm Allah korusun kötü bişey olsa o an gözün kendi doktorunuza hiç aramayacak keşke erken gitseydin demek yerine bence hemen gidin
Nurerdgn TubaCanm iyi canim ya cok sevindim aman olmasin Allahim hayirlisiyla bebislerimizi kucagimiza almak nasip etsin insaallah ❤