Kızlar postu hastaneden yazıyorummm tam 5 saat önce oğlumu kucağıma aldım darısı sizlere inşallah.
Öncelikle dün de post açmıştım 38+3üm sancılarım var hastaneye gitsem suni bağlarlar mı diye iyiki de gitmemişim dünden beri belimden vuran sancılarım vardı ama pek önemsemedim yalancı sancılar diye.
Eşim geldi yemeğimizi yedik sofradan kalkarken sancılarımın şiddeti bir miktar arttı bu sefer dakika tutmaya başladım ilk 10 dakika da bir geliyordu saat 3 gibi 3-4 dakikaya indi hemen eşimi uyandırıp sabah 7 de hastaneye gittik beni direk çatala aldılar suyum gelmemişti ebeler 7 cm açıklık olduğunu söylediler ve suyumu patlattılar kızlar gerçekten o açıklık muanesi çok acılı birşey saat 11 gibi açıklığım 10 cm bulmuştu ebeleri dinleyip çok güzel ısınmanız lazım ben beceremedim pek kafası geldiğinde iki tane ebe karnıma bastırıp bebeği dışarı ittiler o andan sonra sancınız bıçak 🔪 gibi kesiliyor kaç tane dikiş attılar bilmiyorum 🤷🏻♀️ bu arada depend benim En önemli ihtiyacım oldu aşırı kanamam oldu 4 saat içinde 3 kere değiştim mutlaka alın göğüs ucu kreminizi daha sonra bebeğe yedek 3 takım alın hemen kirleniyor O sancı anında boş bol dua edin gerçekten Allahtan başka kimse yardımcınız olmuyor toplamda 9 saate doğurdum Allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin 🥰🥰🥰